середа, 17 грудня 2014 р.

Про мене


Протягом усіх років роботи у школі знайомлюсь із передовим досвідом вчителів новаторів за допомогою методичної літератури, фахових журналів та газети.
Побувала на одноденних семінарах вчителів району, досвід яких вивчається.
Для нормальної роботи створені необхідні умови – обладнано кабінет хімії.
В кабінеті є всі необхідні реактиви, прилади, таблиці, технічні засоби.
В кабінеті і в дома є в достатній кількості методична література. Постійно працюю над створенням тематичних папок, виготовленням дидактичного матеріалу.
Для підвищення інтересу до навчального матеріалу на уроках хімії на початку вивчення кожної теми намагаюсь здивувати учнів, поставити перед ними привабливу мету, проблему, ключик для розв’язання якої буде знайдений на уроці в процесі роботи над засвоєнням нового матеріалу.
Важливе місце відвожу зв’язку викладання хімії із життям. Вчу учнів відбирати із оточуючої дійсності потрібні приклади хімічних явищ,  процесів і пояснювати їх.
Постійно веду ціленапрямлений пошук ефективних шляхів оптимізації навчально-виховного процесу. Стараюсь, щоб учні не просто працювали на уроці, а працювали із задоволенням.
Щоб привити любов до предмету хімії намагаюсь зробити для учнів процес навчання спокійним і радісним.
Кожного року учнів, яких я навчаю приймають участь у районних хімічних олімпіадах.(займають І,ІІ,ІІІ - місця).
З цією метою із обдарованими дітьми розв’язую задачі підвищеної складності.
Інтерактивні технології навчання, специфіка предмету хімії дозволяють зробити кожен урок неповторним, перетворити навчання на цікаву, хоч і складну,гру,замінити буденне несподіваним.
Тому, головним у своїй роботі вважаю – дати учням глибокі і міцні знання по хімії і навчити їх уміло використовувати ці знання на практиці.

Немає коментарів:

Дописати коментар